بدون هیچ عنوانی !

واسه هر چیزی نظر میدی! توی هر کاریم که بهت مربوط نیس دخالت میکنی و بعضی وقتا همه چیو میبری زیر سوال و حتی زیر انواع و اقسام فحش ناموسی و .. !!
از دخترای کوبانی و شجاعتشون حرف میزنی و تحسینشون میکنی ولی حتی قادر نیسی از دخترای سرزمین خودت دفاع کنی ..!! 
یه سوال دارم ازت: فهمیدی چن تا دختر رو بهشون اسید پاشیدن تا تویی که اینجا تـز آزادی میدی به گناه کشیده نشی؟؟!!
ولی اونیکه به خودش همچین جسارتی داده که با همجنس من این کار رو بکنه ، بدونه حجاب زورکی نیس ..! پاش برسه واسه دفاع از جنس خودمم شده روسری و چادر رو میذارم کنار..!!!! اونم در ملا عام ..
همین

بدون هیچ عنوانی !

سـر درد امــونم ُ بریده ..!!

حتی دیگه زیر دوش هم آروم نیسمـ..!!

لحظه های بیتابی

همدرد ِ پاییـزمـ ، همراه ِ این برگااا ، اشکامـُ میریـزم

اشکامـُ میریزم..

شدم یـه دیوونـه ،  دلمـ زمستونــه !!

حرفهایی از جنس ...

نمیدونم دیروز دلم ی جمع ِ جوون میخواس؛ شلوغ پلوغ ، بزن بکوب ؛ شاد ِ شاد..!!

دلم گرفته ..!

بعضی وقتا واقعا حسود میشم وقتی میبینم ،چه اینجا چه دنیای ِ بیرون ، کسایی هستند که بقیه واسه بودن ِ کنار اونا له له میزنن..!! 

به زور خندیدن ، به زور زنده بودن سخته !!! خیلی..

_____

هوای دیروز به شدت پاییزی بود!! باد و برگ ریزون..! فقط بارون کم داشت..

توی اون باد دلم میخواست چادرمو باز بذارم تا باد با خودش ببره..!

بعدش روی علفایی که پر برگه دراز بکشم و برگا روی صورتم بریزه..!!!


بدون هیچ عنوانی !

باور ِ دوس داشتن و دوس داشته شدن  ، اعتماد ، اطمینان ، اعتقاد بهش حتی ، خیلی مهمه ..!!

 اینو باید دوطرف به درکش ایمان داشته باشن وگرنه همه چی رو هواست ..!!!

همین لحظه ها

نمیدونم چرا یهو این آهنگ افتاد توی ذهنم ، روی زبونم ..!!

منو بشناس ای غریبـه
ای به من از من خودی تر
من گل مردابیم که
سایه ای نداره بر سر
گاهی بازیچه احساس
گاهی تسلیم ِ گناهم ...

لحظه های بیتابی

لحظه هایی هس که دراز کشیدی و دووس نداری از زیر پتو بیای بیرون ..!!

توی اون لحظات دووس داری دست ِ کسی روی تنت بلغزه..!!

 دووس داری همونجور که به شکم دراز کشیدی ، پهلوی ِ کسی دیگه باشی که نازت کنه ..!!!

حتی لحظاتی هم هس که دووس داری اس بدی که " دلم برات تنگ شده .." !!

 اون لحظه ها واقعا واست مهم نیس که اون طرف محلِ سگ هم بهت میذاره یا نه !!که گاهی سند میشه و گاهی هم ..!!

همین.


ترانه ..

اصــرار می کنــی....
...
راز دلـواپسیامـ ُ از نگـاه ِ مـن بخـوون
تـو تمـوم ِ لحظه هامـون ، خـوب و همـــراه بمــون  ..