شعری برای تو

اینکه برای من تو عزیزی همیشگی است

حتا اگر همیشه ی دیگر ندیدنت

تو ... اندکی پرنده شو، من قول می دهم

سنگی نمی رسد به هوای پریدنت

بال و پری بزن که خدای پرنده ها

شادی کند از این همه خوب آفریدنت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
عادل سالم

بدون هیچ عنوانی !

داشتم میرفتم یکی از همکارام گف درسته فامیلت ـ ــ ــشیره ولی دلیل نمیشه سر صبحی اینقدر تند و شیرمابانه راه بری..!!

 از پا درمیای ..!!. بهش گفتم ای بابا، 9ساله و اندی که همینجوری بودم ..!!

آخر شیفتی از درد معده نمیتونسم بشینم !! فشار می اومد به قفسه سینه‌م...!

خونه که رسیدم واسه آروم شدنش فقط دراز کشیدم..!! گوله گوله

یه بار قبلنا یکی تیکه انداخت که چقدر به گوشیت نیگا میکنی!! توی دلم گفتم تو که نمیدونی واحد ِ دلتنگی چیه !! 

واحدش خیلی سنگینه؛ نگاه به گوشی بر دقیقه ..!!

ی وقتایی واسه اینکه ذهنت دور بشه از خیلی فکرا و حرفا یجورایی خودتو غرق میکنی !! مشغولیاتـتو زیاد میکنی ..!!

چن روز پیش کتاب گرفتم!! امروز رژ و کاموا!!

پیاده روی هام زیاد شده !! با pou زیاد بازی میکنم تا مغزم پوک نشه !!

تجاوز همش جنسی نیس!! وقتی نتونی به حریم خصوصی ِ طرفت (که میخواد فرند مجازیت باشه یا هر چی) احترام بذاری ، یه متجاوز بحساب میای !! عقیده ی خودمه و باورش دارم ..!!